EQS Offline er en modul i kvalitetssystemet EQS som lar deg registrere avvik og hendelser både online og offline.
Virksomheter med aktiviteter og installasjoner i områder uten mobildekning har mye å hente på å gjøre viktige systemer tilgjengelige ute i felten. Hos mange er det fortsatt slik at digitale avviksskjema, sjekklister og rapporter først kan fylles ut når man er tilbake på kontoret. Dermed kan rapporteringen bli unøyaktig og ufullstendig, eller i verste fall glemt.
Med EQS Offline unngår du dette. Du kan foreta registreringer av hendelser og avvik rett i avvikssystemet hvor og når som helst, uavhengig av om du er på anleggsriggen, i kundebesøk, på reise eller ute i feltarbeid – både innenfor og utenfor mobildekning.
Er du et sted uten tilgang til internett, kan du med modulen EQS Offline få registrert meldinger likevel – og så sendes de når EQS får kontakt igjen. Slik kan du gjøre de nødvendige kontroller og registreringer der og da. Gjennom at alle i organisasjonen har tilgang til avviksskjemaet akkurat når det skjer, vil flere viktige forhold bli registrert og arbeidet med HMS, internkontroll og kvalitet bli bedre.
EQS Offline gir deg selvfølgelig også tilgang til dine digitale sjekklister, rapporter og datafangstskjema utenfor mobildekning. Modulen lar deg også registrere risikoer i risikosystemet EQS Risk selv om du ikke har tilgang til internett. Fordi EQS Offline ikke er en app, men bruker funksjonalitet i nettleseren, fungerer løsningen uavhengig av type telefon, nettbrett eller PC.
EQS digitalt brukerforum 25. og 26. november 2020
EQS-webinar: Vi har nå lansert EQS 7.0 med masse ny funksjonalitet.
Vi har nå lansert EQS 7.0 med masse ny funksjonalitet.
Telefon
73 54 61 00
E-post
firmapost@extend.no
Besøksadresse
Pirsenteret, oppgang C, 5.etasje
Postadresse
Extend AS
Postboks 1237
7462 Trondheim