Extend Quality System (EQS) er et webbasert ledelsesverktøy som bidrar til bedre oversikt, økt produktivitet og effektivitet, reduserte kostnader, bedre kvalitet, sikkerhet og mer fornøyde ansatte og kunder.
EQS er en helhetlig løsning for kvalitets- og virksomhetsstyring som passer for alle typer virksomheter.
Systemet er bygd opp av moduler som kan settes sammen etter virksomhetens behov. De fleste ønsker et helhetlig kvalitetssystem som består av de fleste modulene, men noen er enten interessert i et dokumentstyringssystem eller et avvikssystem. Fleksibiliteten i EQS gjør at dere kan sette sammen modulene helt etter eget behov, for brukerne vil det uansett oppleves som ett helhetlig system.
Effektiv, enkel og sikker dokumentstyring med mulighet for visualisering av prosesser og menyer, samt bruk av "BPMN" (Business Process Model and Notation)
Benytt dokumentlister og egendefinerte dokumentattributter for mer fleksibel presentasjon av innholdet.
Gir medarbeiderne mulighet til å registrere f.eks. avvik og sjekklister utenfor dekning.
«Det var viktig for oss å finne et system som er fleksibelt og enkelt å bruke for alle i hele organisasjonen.»
Alf Jostein Skjærvik, samfunnskontakt i SalMar
EQS kvalitetssystem leveres med norsk eller engelsk som standard valgbare språk. I tillegg kan løsningen leveres med språkpakke for svensk, dansk eller spansk. Dette gjelder tekster i brukergrensesnittet slik som menyer, ledetekster til funksjonalitet, dialogbokser, hjelpetekster til verktøyknapper, brukerveiledninger og lignende.
Brukeren velger og lagrer enkelt sitt valgte språk på egen brukerprofil.
Fleksibiliteten i EQS medfører at EQS kan tilpasses alle virksomheter uansett størrelse og bransje. EQS tilpasses også lett til nye organisasjonsstrukturer, endringer i størrelse og ambisjonsnivå. Systemet håndterer et stort antall prosesser, dokumenter, registreringer og brukere.
Med EQS bruker ikke medarbeidere unødig tid og energi til å lete etter siste gjeldende utgave av et dokument. Korrekt informasjon ligger lett tilgjengelig for oppslag eller bruk, og systemet har også avansert søkemulighet. Via en nettleser har brukere enkel tilgang til aktuelle dokumenter som prosedyrer, manualer, sjekklister, skjema, prosessbeskrivelser, håndbøker, lovverk, risikostyring, avviks- og hendelsesregistrering og lignende – uansett hvor de befinner seg i jobbhverdagen.
EQS digitalt brukerforum 25. og 26. november 2020
EQS-webinar: Vi har nå lansert EQS 7.0 med masse ny funksjonalitet.
Vi har nå lansert EQS 7.0 med masse ny funksjonalitet.
Telefon
73 54 61 00
E-post
firmapost@extend.no
Besøksadresse
Pirsenteret, oppgang C, 5.etasje
Postadresse
Extend AS
Postboks 1237
7462 Trondheim